tirsdag den 10. november 2015

Flødebolleræs

Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Der er flødebolleræs. 
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Guf guf guf guf guf guf guf. 

Der er flødeboller i mit hår. 
Flødebollekasser på mit lår. 
Tyve boller i min mund. 
Bliver du ved så bliver du rund!

Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Der er flødebolleræs. 
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Guf guf guf guf guf guf guf. 
Der er flødebolleræs. 
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Mmmmmm. 

Gufle hele formiddagen. 
Ondt i maven på mit lagen. 
Boller ned og boller op - 
jeg kan ikke sige stop.

Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Der er flødebolleræs. 
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Guf guf guf guf guf guf guf. 
Der er flødebolleræs! 
Uh uh. 
Der er flødebolleræs. 
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Mmmmmm.

Gufle tøj med bukser på. 
Guf til du er gul og blå. 
Tag en bolle i din mund. 
Synk og få den helt i bund.

Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Der er flødebolleræs. 
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Guf guf guf guf guf guf guf.
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Der er flødebolleræs. 
Der er flødebolleræs. 
Uh uh! 
Guf guf guf guf guf guf guf.

0 kommentarer :

Send en kommentar