tirsdag den 17. november 2015

Jul I Angora

Så er det jul, det er tid til glögg og and.
Sneen daler i Angoras land.
Jeg skal hjem og pudse mit klaver - så lyder det godt.
Mit talent er noget der imponerer.
Og Kåre, du har drukket juleøller i en mængde, der er ekstrem - Kåre? Kåre?
Ja, det har jeg, ja, det har jeg, ja, det er da ingen problem.

Nu er det jul i Angora.
Så skal vi sataneme hjem til moar - eller mutter.
Ja det skal vi da, men også hjem til far.
Nu er det jul i Angora.
Så skal fandme ud og score!
Nej, det skal vi ikke, vi skal danse om et træ.

Hutt go nievo Vlad i Gagarin.
Hold da kæft! Hvad er det I siger, I fede russersvin? - Totalt perkeragtigt.
Simon er en dum, dum, dum, dum én - Hvad? Prettyface!
Styr jer grydehår og tændstikben - Grrrr! Han kaldte dig for tændstikben!
Jeg har sunget sange og lavet mad med menneskelort i.
Jeg har... Nej, det fungerer overhovedet ikke - Nej, nej, nej...

Nu er det jul i Angora.
Vi skal have mad med lort og porrer.
Nej det skal vi ikke, vi skal have juleand.
Nu er det jul i Angora.
Ohhh, my mother is a slutty whore.
Ja, det ved vi godt, det er ikke vores problem - No. It`s no problem.

Go`daw far! Go`daw Ryan, go`daw Flemming. Er I kommet for hjælpe mig med at pynte juletræet?
Næh, vi er såmænd bare kommet med en bette julehilsen til dig. Ja, glædelig jul, din gamle idiot.

Nu er det jul i Angora.
Mine briller de er store.
Det er juletid, så ønsk dig et par nye.
Nu er det jul i Angora.
Nå, så skal vi have en bette juleøl da. Yeehaaaa! Skål i skideskuret!

Ja vi skal bælle øl og ønske glædelig jul - Merry Christmasses
Ja vi skal bælle øl og ønske glædelig jul - Grüß Gott
Ja vi skal bælle øl og ønske glædelig jul.

0 kommentarer :

Send en kommentar