torsdag den 5. november 2015

Kefir VS. Stewart

Kefir:
...

Stewart:
Slap nu af, du kan ikke få mit pis i kog,
bare fordi du kan tale et fremmed sprog.
Jeg kan da selv sige taxa, shawarma og falafel!

Kefir:
...

Stewart:
Jamen, så held og lykke med, 
at finde noget der rimer,
du lyder sgu mest af alt,
som en der virkelig kunne trænge til en halspastil.

Kefir:
...

Stewart:
Jamen, det var dog fantastisk som du bliver ved,
men nu skal jeg give dig ren besked.
Jeg fatter ikke to potter pis af, hvad du siger!

Kefir:
...

Stewart:
Jaja, men det der jodleri,
det kan du godt tage med hjem til Sahara.
Jeg kan da følge dig lidt på vej,
jeg skal alligevel ud og pisse.

Stewart:
Ja tak til kamelhyl, så tror jeg vi skal ha've
et stykke med rapmusik.
Hender du rapmusik,
hvad, Rissifrutti?

Kefir:
Hr. Stewart - jeg hedder Kefir.

Stewart:
Kefir - så siger vi det, hvad fanden sker der for dig?
Du fylder min garage op med hottentotter,
og I lover I vil repare min pølsevogn,
men gør I noget ved det? - Det er jo helt i skoven.

Kefir:
Du har ret,  hr. Stewart, min allerbedste ven.
Vi synger én sang, og så vi går i gang igen.
Vi er færdige lige om lidt, kan jeg love.

Stewart:
Nåååh, så taler vi trods alt samme sprog!

Stewart:
Cowabonga!

Kefir: Ja hurra...

0 kommentarer :

Send en kommentar