mandag den 7. november 2016

Lille Store Verden

Lille store verden.
Hvordan skal det dog gå?
Kaos, krig og uvenskab.
Hvem har du at stole på?

Lille store verden.
Mærker du mon os?
En smule ro ved vintertid.
Et øjeblik, hvor vi ikke slås.

Selv en fjende kan blive en ven.
I denne tid, hvor man ser verden som et barn igen.
Det er det, der er med december,
der får mig til at tro på
der kan være håb selv for mennesker,
når vi gør alt for dem vi elsker.
Engle daler ned og jeg tror,
at hvis vi finder fred på vores jord.
Åh åh åh åh åh.
Så bliver det nok til jul.
Så bliver det nok til jul.

Lille store verden.
Sig mig, gør det ondt?
De bygger broer, banker løs.
Kan du stadig dreje rundt?

Lille store verden.
Får du mon lidt fred?
For folk de slipper våbnene,
og så er der pludselig sang i gaden.

Selv en fjende kan blive en ven.
I denne tid, hvor man ser verden som et barn igen.
Det er det, der er med december,
der får mig til at tro på
der kan være håb selv for mennesker,
når vi gør alt for dem vi elsker.
Engle daler ned og jeg tror,
at hvis vi finder fred på vores jord.
Åh åh åh åh åh.
Så bliver det nok til jul.

Jeg ved jo godt, at det er en ønskedrøm.
At det ikke sker henover landet med et trylleslag,
men alligevel.
Jeg tror stadig lidt, bare lidt på magi.

Det er det, der er med december,
der får mig til at tro på
der kan være håb selv for mennesker,
når vi gør alt for dem vi elsker.
Engle daler ned og jeg tror,
at hvis vi finder fred på vores jord.
Åh åh åh åh åh.
Så bliver det nok til jul.
Så bliver det nok til jul.
Engle daler ned og jeg tror,
at hvis vi finder fred på vores jord.
Åh åh åh åh åh.
Så bliver det nok til jul.

Lille store verden.
Herfra, hvor jeg står
tror jeg kun det er kærlighed
du ønsker dig til næste år.

0 kommentarer :

Send en kommentar