tirsdag den 1. december 2020

Bounty

Tid! Tid! Tid!
Han mener, at for længe, længe siden…
Blod! Blod! Blod!
Han taler om piratkaptajnen Blod.
Orr! Brark! Hjælp!
De plyndrede og sank en masse skibe.
Av! Min! Tå!
Og det var der han mistede sin papegøjefod.

Ship ohøj, kanonen er ladt.
Alle mand i bådene, for skuden er besat.
Ship ohøj, farvel og tobak.
Han mener, skibet sank, da stormasten knak.

Flugt! Flugt! Flugt!
Så blev de alle sammen smidt i fængsel.
Ynk! Gonk! Ynk!
Og Blod blev hængt af alle sine mænd.
Pip! Pip! Pip!
Man hænger bare ikke papegøjer.
Hiv! O! Høj!
Og sådan gik det til, at Bounty kom til søs igen.

Ship ohøj! Orkan og tyfon.
Alle mand i bådene, det er en cyklon.
Land ohøj, for tidligt at dø.
Han mener, at han kom i land på sin ø.

Flot! Flot! Flot!
Der boede han alene mange dage.
Ha! Hahaa! Ha!
Ja, det var da vist mig, der drev i land.
Bang! Bang! Bang!
Ja, det var da jeg skød mig selv i foden.
Ø! Ø! Ø!
Ja, Bounty måtte passe mig og skaffe mad og vand.

Ship ohøj, og flaget i top.
Alle mand i bådene, nu bliver vi samlet op.
Hiv ohøj, søen er sjov.
Han mener, det er trist at bo i en skov.

0 kommentarer :

Send en kommentar