tirsdag den 1. december 2020

Hver En Blomst

Jeg var ensom og forladt
til jeg mødte dig, min skat.
Nu er livet lutter sol.
Du er blomsten, jeg er bi.
Det er simpelthen fordi
at du er mit livs viol.

Hver eneste blomst vil jeg plukke
til dig, åh min smukke.
Hvert eneste blad
på hvert træ vil nu være
mit vidne, min kære,
på min kærlighed
til dig!
Mmh hmm hmmm!

Før var alting gråt og trist,
men nu… nu er jeg optimist!
Ja! Ja, nu tør jeg atter tro
åh, på den ægte kærlighed.
Åh. Og jeg tror den varer ved!
For vi, vi vil altid være to!

Hver eneste blomst vil jeg plukke
til dig, åh min smukke.
Hvert eneste blad
på hvert træ vil nu være
mit vidne, min skat!

Hver eneste blomst vil jeg plukke!
Til dig! Åh, min smukke!
Hvert eneste blad
på hvert træ vil nu være
mit vidne, min kære,
på min kærlighed
til dig!
Uhuu uhuuuhu!
På min kærlighed,
min kærlighed til dig,
dig, dig – ooh yeahyeahyeah yeah!
På min kærlighed,
min kærlighed!
Til dig.

0 kommentarer :

Send en kommentar